Geen categorie

Waarom appt hij niet meer terug?

Herken je dit? Je hebt heel leuk contact met een man via de app. Uren ben je aan het kletsen over de meest nutteloze of juist diepe onderwerpen. ’s Avonds wil je eigenlijk niet slapen en ’s ochtends heb je alweer het eerste appje te pakken. Ergens denk je dat er een hele leuk klik is, dat de interesse wederzijds is. Maar opeens… Appt hij niet meer.

Hoe komt dit toch? Dit is me al zo vaak overkomen en elke keer vraag ik het me af. Even een voorbeeld wat me recentelijk is overkomen en ik ben heel benieuwd naar wat jullie vinden dat ik moet doen, appen of zelf negeren?

Via een datingwebsite kwam ik Richard tegen, we bleken elkaar te kennen omdat we vroeger naar dezelfde discotheek gingen. Al snel hadden we leuk contact en hoewel we ver uit elkaar wonen besloten we in de nabije toekomst wat af te spreken om te kijken of de klik er was (en anders oude herinneringen op te halen). We appten heel veel, over persoonlijke onderwerpen maar ook regelrechte onzin. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar ik kan iemand al leuk gaan vinden via de app, ook al weet ik dat dat niet altijd een garantie is dat de klik er in real life ook is.

Uiteindelijk ging de afspraak niet door, van beide kanten kwam er iets tussen. Hoewel ik hem een paar keer vroeg hoe het met de ‘chaos’ op zijn werk ging, reageerde hij kortaf. Een paar dagen later appte ik na een paar glazen wijn nog hoe het was en toen maakte hij nog opmerkingen over daten. Daarna was het opeens stil.

Oké, nou wil ik jullie vragen: wat moet ik nou doen? Ik zet even alles op een rijtje en hoor graag of ik nog iets over het hoofd zie.

Waarom ik moet appen
– Ik wil stiekem heel graag weten waarom hij (en de halve mannelijke bevolking) ineens stopt met leuk contact
– Ik wil dat leuke contact niet kwijt
– Misschien was het zijn bedoeling niet en denkt hij net als ik dat de ander aan zet is?

Waarom ik niet moet appen
– Hij heeft duidelijk minder behoefte aan contact dan ik
– Ik vond hem al niet zo leuk meer als dating materiaal, maar nu hij niet meer appt vind ik hem ineens weer interessant

Hoe zet je überhaupt iemand uit je hoofd die vanuit het niets stopt met contact?

Een gedachte over “Waarom appt hij niet meer terug?

Geef een reactie

